معاونت مالی و اداری پردیس در راستای انجام امور مربوط به حوزه مالی و اداری پردیس وظایف ذیل را عهده‌دار می‌باشد: 
- تنظیم سیاست‌های نیروی انسانی و انعکاس به دانشگاه (پس از تصویب در شورای پردیس)
- تهیه و تدوین برنامه کار واحدهای تحت سرپرستی و ابلاغ به واحدها
- نظارت بر حسن اجرای مقررات اداری، مالی و خدماتی
- نظارت بر نحوه انجام امور خدماتی کارکنان
- نظارت بر امر تهیه و تدارک کالا و خدمات مورد نیاز
- نظارت بر حسن اجرای امور مالی
- نظارت بر چگونگی انجام امور خدمات عمومی و تأسیساتی و تعمیراتی
- راهنمایی و هدایت واحدهای تابعه و ایجاد هماهنگی بین فعالیت آنها
- ابلاغ قوانین، آیین ‏نامه‏ ها، بخشنامه‏ ها و دستورات ادارى به واحدها و گروه‌هاى آموزشى طبق دستور رئیس دانشکده
- تهیه و تدوین گزارش‌های حوزه معاونت اداری و مالی جهت آگاهی مقامات مافوق
 
 

معاون مالی و اداری: مجید علیزاده

مرتبه علمی: استادیار

مدرک و رشته تحصیلی: دکتری منطق و محاسبه

 
 
معاونت مالی و اداری پردیس، شامل امور اداری، پرسنلی و رفاهی، حسابداری و امور پشتیبانی می‌باشد. 
 

 

امور اداری، پرسنلی و رفاهی

امور اداری، پرسنلی و رفاهی پردیس فعالیت­های مربوط به کارگزینی پرسنل شامل حضور و غیاب، مرخصی­ها، ارتقاء، تبدیل وضعیت و ترفیعات کارکنان و اعضای هیأت علمی، امور رفاهی، آموزش کارکنان و امریه­ها را عهده­دار می­باشد.

شرح وظایف این اداره به شرح ذیل است:

- بررسی شرایط احراز از نظر طبقه بندی مشاغل جهت انتصاب جدید کارکنان

- توضیح و ارائه راه حل جهت برخورداری پرسنل از امتیازات طرح ارتقاء فعلی به عنوان نماینده کارگزینی

- مطالعه و بررسی پرونده استخدامی هیأت علمی و تطبیق آن با آیین­نامه استخدامی آنان

- بررسی ضریب استخدام و شرایط اختصاصی و عمومی ورود به خدمت اعضاء هیأت علمی

-  بررسی سوابق و پرونده­های پرسنلی و حل مشکلات آنها در چارچوب مقررات استخدامی

- انجام امور ارتقاء رتبه، ترفیع پایه، جذب و استخدام و تبدیل وضعیت اعضاء هیأت علمی

- صدور احکام پرسنلی

- صدور احکام مأموریت­های داخلی، خارجی (آموزشی و پژوهشی)

- انجام امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان

-  انجام امور رفاهی کارکنان و اعضاء هیأت علمی (امور بیمه تکمیلی و بیمه عادی،  زائرسرا، خزرآباد، هماهنگی امور وام­های کلیه بانکهای طرف قرارداد دانشگاه)

- کلیه امور ثبت تردد و مرخصی های پرسنل و امریه­ها

- صدور احکام انتصاب، قطع و برقــراری و افـــزایش فوق­العاده مدیریت مدیران

- کلیه مکاتبات درون­سازمانی و برون­ســازمانی اعم از ســـازمان بازنشستگی، ســــازمان تأمین اجتماعی، وزارت علوم

- مشاوره و ارائه راه­کارهای قانونی به کارکنان و اعضاء هیأت علمی

- بررسی شرایط احراز ارتقاء رتبه کارکنان و راهنمائی ایشان جهت بررسی و صدور احکام مربوطه

 

 

واحد حسابداری

این واحد، خدمات حسابداری، امور دریافتها، پرداختهای مربوط به حقوق کارکنان، حق التدریس و حق التحقیق، انجام خریدهای تنخواهی و متمرکز را ارائه می نماید.

شرح وظایف:

- سرپرستی حسابداری موسسات و مراکز پژوهشی دانشکده های پردیس علوم

- سرپرستی حسابداری گروههای آموزشی و دانشکده های پردیس علوم

- سرپرستی حسابداری دایره لیست و پرداخت حقوق و مزایای اساتید محترم و کارکنان گرامی

- سرپرستی تنظیم حسابهای مالی پردیس و ایجاد ارتباط با امور مالی دانشگاه

- واریز اسناد هزینه از محل تنخواه دریافتی از امور مالی دانشگاه

- سرپرستی واحد درآمد شهریه دانشجویی نوبت دوم و شبانه و غیره

- بررسی حسابهای مالی پردیس با امور مالی دانشگاه و رفع مغایرتهای احتمالی

- بررسی امور پرداختها و مطابقت با قوانین و مقررات و آئین نامه مالی و معاملات دانشگاه

  • ·         معاون: حمید اسدی

-         شرح وظایف: تهیه و تنظیم لیست های حق التدریس و غیره و انجام کلیه کارهای مربوط به پرداخت حقوق و مزایای اساتید محترم و کارکنان، تهیه و تنظیم کلیه کارهای پژوهشی اساتید گرانت طرحهای نوع ششم

  • ·         کارشناس: مریم عرب شیرازی

-         شرح وظایف: تهیه و تنظیم کلیه کارها در خصوص حساب عمومی و عمرانی و رفع مغایرت احتمالی و ارسال اسناد به اداره کل امور مالی و مغایرت بانکی

  • ·         کارشناس: آمنه فرهادی

-         شرح وظایف: تهیه و تنظیم اسناد حساب اختصاصی و رفع مغایرت و ارسال اسناد و کلیه کارها در خصوص شهریه دانشجویان نوبت دوم و شبانه و غیره

 

 

 

امور پشتیبانی

شرح وظایف اداره پشتیبانی پردیس علوم به شرح ذیل می­باشد:

نقلیه

  • تنظیم و هماهنگی زمان انجام مأموریت­های علمی و تدارک وسیله نقلیه مورد نیاز  
  • تنظیم و هماهنگی راننده­ها و وسایل نقلیه برای مأموریت­های اداری داخل شهر
  • رفع عیب و آماده کردن خودروهای پردیس جهت انجام مأموریت­های شهری و برون شهری
  • تنظیم احکام رانندگان جهت اعزام به مأموریت­ها

تأسیسات

  • ارجاع امور تأسیساتی به واحد تأسیسات و انجام بر طبق درخواست­های رسیده و اولویت­بندی آنها
  • تهیه درخواست تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای واحد تأسیسات و سیستم سرمایش و گرمایش پردیس
  • پیگیری و رفع اشکال  امور مخابراتی و تلفن­های پردیس
  • هماهنگی با پیمانکاران و نظارت بر عملکرد آنان مطابق نیاز پردیس جهت انجام اموری که از طریق تأسیسات پردیس امکان انجام آن وجود ندارد

امور انتظامات و حراست  

  • نظارت بر عملکرد واحد انتظامات و هماهنگی امور حراستی پردیس
  • هماهنگی با اداره کل انتظامات و حراست دانشگاه جهت ورود و خروج پیمانکاران شاغل در پردیس به فضاهای عمومی پردیس و دانشکده­ها در مواقع لزوم و ضرورت 

خدمات

  • هماهنگی نیروهای خدماتی پردیس در انجام وظایف به نحو شایسته
  • نظارت و بازدیدهای دوره­ای از واحدها  

امور جاری و عمرانی

  • تهیه و تنظیم مکاتبات مربوط به حوزه پشتیبانی 
  • پشتیبانی اجرایی در برگزاری مراسم مختلف پردیس
  • هماهنگی با اداره کل پشتیبانی دانشگاه در اجرای طرح­های عمرانی در پردیس
  • رسیدگی فوری در امور غیرمترقبه (حوادث) مانند آتش­سوزی، قطع برق، ترکیدگی لوله آب یا فاضلاب، تخریب­های ساختمانی و...
  • بررسی تعمیرات اساسی و عمرانی پردیس در فضاهای عمومی و دانشکده­ها
  • ارجاع کارهای مورد نیاز پردیس به پیمانکاران مختلف ساختمانی، برق، مخابرات و تأسیسات و تعیین حدود کار آنها 
  • بازدیدهای دوره­ای از نقاط مختلف پردیس و ارائه گزارش به مسئولین پردیس  در جهت رفع مشکلات مختلف
  • رسیدگی در جهت بررسی و پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن ساختمان­های عمومی پردیس علوم در خارج از پردیس اصلی دانشگاه
 
 
ارتباط با حوزه معاونت مالی و اداری
 
 
معاون مالی و اداری 
 
61112462 ، 66495292
فاکس
66495292
رئيس امور اداري، پرسنلی و رفاهی
61113705
امور اداری
61112724
امور رفاهی
61112724 ، 66406127
امور عمومی
61113630، 66972073
دبير خانه
61112464، 66972073
رئیس حسابداری  
61113631، 66491621
واحد حسابداري
61112465، 66965606
فاکس حسابداری
66965606
امين اموال
61112466
انبار
61113304
تاسيسات
61113227
زيراكس
61112467
نگهباني پردیس
61112914
نگهباني فيزيك 61118605
 

معاونت مالی و اداری پردیس علوم

 معاون مالی و اداری پردیس: دکتر مجید علی زاده

 موقعیت: طبقه دوم ساختمان مرکزی پردیس علوم- دفتر معاونت مالی و اداری

 مسئول دفتر معاونت مالی و اداری: منصوره علی زاده زیده سرایی

 تلفن: 66495292-66971940

 داخلی:2462

 فکس: 66495292

امور اداری و پرسنلی و رفاهی

ریاست: اعظم امیرآتشانی 

آدرس: طبقه دوم ساختمان مرکزی پردیس علوم- دفتر امور اداری

تلفن: 61113705

کارکنان حوزه معاونت اداری:

نام و نام خانوادگی

سمت

شماره تلفن

حسنیه سادات جلال زاده

کارشناس امور اداری

2724

مرضیه معافی

کارشناس امور رفاهی

2724

عباس عبودی

مسئوول دبیرخانه

2464

محمد یزدی

بایگان پردیس علوم

2464

 

واحد حسابداری

ریاست: محمد رضا شفیعی

آدرس: طبقه دوم ساختمان مرکزی پردیس علوم- دفتر حسابداری

تلفن: 66491621- 61112465