مجله های علمی پردیس علوم مجله های علمی پردیس علوم

مجله های پردیس علوم

مجله علوم دانشگاه تهران در سال 1347 تأسیس و اولین شماره آن در همین سال منتشر گردید. سال 1388، 33 جلد و هر جلد شامل چهار شماره از این مجله به چاپ رسیده است. مجله علوم علمی- پژوهشی بوده و انتشار مقالات علمی به دو زبان انگلیسی و فارسی را در زمینه های علوم پایه شامل ریاضی، آمار و کامپیوتر، زمین شناسی، زیست شناسی، شیمی و فیزیک در دستور کار دارد. در حال حاضر این مجله درهرسال با چهار شماره و بطور فصلی منتشر می شود.

علاقمندان به انتشار مقاله در مجله علوم دانشگاه تهران با رعایت اصول تهیه مقاله طبق راهنمای مندرج در صفحه خانگی مجله به آدرس: http://jos.ut.ac.ir می توانند پیش نویس مقالات خود را به صورت الکترونیکی به آدرس: http://journals.ut.ac.ir/jour.ui/page/index ارسال نمایند. ارسال مقاله به مجله علوم به این معنی است که مقاله قبلأ در مجله دیگری به چاپ نرسیده و یا در حال بررسی برای چاپ نیست. مقالات پس از داوری توسط سه داور آشنا به موضوع مقاله و پس از برطرف شدن اشکالات علمی و ادبی در مجله منتشر خواهند شد.

مجله علوم هم اکنون در سایتهای Mathematical Review , Chemical Abatracts  نمایه (Index) شده است.

در سال 1388 براساس تصویب شورای پردیس علوم و با توجه به سیاستهای آموزش عالی، مجله علوم به دو مجله تخصصی مستقل تحت عناوین زیر تغییر یافت:

1- مجله انگلیسی زبان  Geopersia

این مجله توسط دانشکده زمین شناسی پردیس علوم دانشگاه تهران به صورت دوشماره در سال  منتشر می گردد و دارای اعتبار علمی پژوهشی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس وب سایت مجله http://jgeope.ut.ac.ir مراجعه نمایید

2- مجله Progress in Biological Sciences

این مجله توسط دانشکده زیست شناسی پردیس علوم دانشگاه تهران منتشر می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس وب سایت مجله http://jpbiosci.ut.ac.ir مراجعه نمایید