جناب آقای دکتر احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی دانشگاه تهران در ساعت ۶۳۰ صبح مورخ ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۲ به همراه مدیران حوزه ستادی و هیأت رئیسه دانشکدگان علوم، از دانشکده فیزیک دانشکدگان علوم واقع در امیرآباد شمالی بازدید کردند و صبحانه کاری را با هیأت رئیسه دانشکدگان علوم، هیأت رئیسه دانشکده فیزیک و نمایندگان دانشجویی صرف نمودند. در این جلسه ابتدا آقای دکتر محمدی زاده رئیس دانشکده مسائل و مشکلات دانشکده فیزیک شامل مشکل سرمایشی و گرمایشی دانشکده، کمبود تجهیزات آزمایشگاهی، کمبود تجهیزات آموزشی کلاس‌ها، کمبود نیروی انسانی کارمندی و بویژه مشکل آب دانشکده فیزیک را مطرح و خواستار مساعدت معاونت محترم برنامه‌ریزی و توسعه منابع جهت رفع این مسائل و مشکات شدند.

در ادامه آقای دکتر عامری، رئیس دانشکدگان علوم، ضمن تشکر از جناب دکتر نوحه‌گر و مدیران حوزه ایشان برای توجه ویژه ایشان به دانشکدگان علوم و حضور مجدد ایشان طی یک ماه گذشته در دانشکدگان علوم برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات این دانشکدگان و صدور دستورات لازم برای رفع مسائل و مشکلات مالی و تأمین نیروی انسانی دانشکدگان، خاطر نشان کردند دانشکدگان علوم بعنوان یکی از قدیمی‌ترین و با افتخارترین دانشکدگان دانشگاه تهران از اساتید، کارکنان و دانشجویان متخصص و مستعد توانمندی در تمام رشته‌های علوم پایه برخوردار است، ولی متأسفانه چه به لحاظ زیر ساختی و چه توسعه کمی و کیفی از جایگاه مناسبی در دانشگاه تهران برخوردار نبوده است. از جمله مشکلات دانشکدگان علوم، فرسودگی فضاهای کالبدی، کمبود تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، کمبود نیروی انسانی کارشناس با توجه به شتاب بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و کمبود بودجه‌های لازم برای انجام امور ضروری دانشکدگان بیان نمودند. در این راستا از معاونت محترم محترم برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، خواستار کمک جدی مالی و نیروی انسانی جهت رفع برخی از مسائل و مشکلات فوق‌الذکر شدند.

در ادامه آقای دکتر نوحه‌گر ضمن تشریح برنامه این معاونت در خصوص پشتیبانی از واحدهای دانشگاه، دستورات لازم را به مدیران مربوطه در جهت رفع برخی مشکلات اساسی و ضروری دانشکدگان صادر نمودند، از جمله از جناب دکتر سلطانی مدیر کل محترم پشتیبانی دانشگاه خواستار رفع فوری مشکل آب دانشکده فیزیک و نگهداری فضای سبز و رفع مشکل گرمایش دانشکده فیزیک شدند. در این بازدید میدانی از فضاهای فیزیکی، امکانات آموزشی و تأسیسات ساختمانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفتند، جلسه در ساعت ۹۳۰ خاتمه یافت.