رئیس دانشکده زیست شناسی دانشکدگان علوم با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران، 22 دی­ماه 1400 دیدار و گفت­ وگو کرد

به گزارش روابط عمومی دانشکدگان علوم در دیدار جناب آقای دکتر مهران حبیبی رضائی، رئیس دانشکده زیست شناسی دانشکدگان و رئیس اتحادیه انجمن­های علوم زیستی ایران با جناب آقای دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران ضمن تاکید بر جایگاه علم در صیانت از محیط زیست کشور بر لزوم همکاری  و تعامل بیش از پیش دانشمندان علوم زیستی  و منابع طبیعی با سازمان حفاظت از محیط زیست ایران تاکید شد.

در این دیدار که با حضور 4 نفر از پژوهشگران حوزه محیط زیست از دانشگاه تهران، دانشگاه گرگان و پژوهشگاه علوم زمین برگزار شد، آقای دکتر مهران حبیبی رضائی آمادگی هر گونه همکاری تخصصی نهادهای علمی دانشگاهی و انجمن­های ذیربط در جهت تحقق اهداف عالی مورد پی­گیری ریاست محترم سازمان از جمله ارزیابی ­های زیست­محیطی در پیش­گیری از بروز عواقب برخی از طرح­های عمرانی را اعلام کرد.

همچنین اعضای شرکت کننده در این جلسه نگرانی­های خود از برخی طرح­های عمرانی مانند انتقال آب خزر به سمنان را در حضور رئیس محترم سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کردند. در ادامه جناب آقای دکتر علی سلاجقه ضمن بر شمردن اهداف عالی سازمان بر افزایش همکاری­های تخصصی دو طرف تاکید نمودند.