معرفی-معاونت -آموزش-و-تحصیلات تکمیلی - science- دانشکدگان علوم
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
جزئیات خبر
لینک زیرمجموعه های معاونت آموزشی
09 10 2023 08:02
کد خبر : 9977090
تعداد بازدید : 668
اشتراک گذاری
https://science.ut.ac.ir/article/9977090
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکدگان علوم
جزئیات خبر
معرفی معاون آموزشی پردیس
27 07 2021 04:49
کد خبر : 9993175
تعداد بازدید : 73
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی: دکتر علی رضا شاکری
مرتبه علمی: استاد
تحصیلات: دکتری شیمی
رزومه: صفحه رخ نما
اشتراک گذاری
https://science.ut.ac.ir/article/9993175
جزئیات خبر
وظایف معاونت آموزش
27 07 2021 05:04
کد خبر : 9993147
تعداد بازدید : 37
حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس، کلیه امور آموزشی مربوط به دانشجویان هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده دارد.
این معاونت وظایف خود را به کمک اداره خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی و بخش آموزش دانشکدهها انجام میدهد. لازم بذکر است که این اداره تنها، مجری قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، کمیسیون موارد خاص و یا کمیته منتخب آموزشی میباشد.
اهم فعالیتهای معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی عبارت است از:
- اداره کلیه امور آموزشی پردیس علوم
- مطالعه و اتخاذ تصمیم در مورد مسائل آموزشی با کمک مسئولان ذیربط
- نظارت بر اجرای مقررات و آیین نامههای آموزشی
- تدوین و پیشنهاد اصول اجرایی امور آموزش
- نظارت بر حسن اجرای وظایف واحدهای وابسته از جمله واحد آموزش کارشناسی و کارشناسی ارشد
- تنظیم دستور جلسات شورای آموزشی پردیس
- برنامه ریزی امور آموزشی با همکاری واحدهای ذیربط
- نظارت بر حسن اجرای برنامهها و فعالیتهای آموزشی هر دانشکده و ارزیابی آن و ارائه گزارش لازم به هیأت رئیسه
- ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان و اعضای هیأت علمی و مدیران آموزشی واحدهای مختلف در هر نیمسال و انعکاس آن به ریاست پردیس و اعلام نتیجه ارزیابی به اعضای هیأت علمی
همچنین معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در راستای نظارت بر برنامهریزی آموزشی پردیس زیر نظر کمیسیون تخصصی علوم پایه به فعالیتهای زیر میپردازد:
- جمعآوری اطلاعات آماری آموزش
- انجام امور مربوط به بازنگری و تغییر در برنامه درسی
- بررسی و کنترل ساعات حقالتدریس اعضاء هیأت علمی دانشکدهها
- تشکیل جلسات شورای برنامهریزی آموزشی و اعمال مصوبات شورا در سیستم گلستان
- بررسی درخواست دانشکدهها در خصوص ورود اطلاعات دروس و اعمال آن در سیستم گلستان
- برنامه ریزی جهت ارتقاء و بهبود کیفیت آموزشی
- ارزیابی شیوه تدریس کلیه دروس به صورت نیمسال به کمک دانشجویان جهت ارتقاء کیفیت آموزش بر اساس استانداردهای آموزشی
اشتراک گذاری
https://science.ut.ac.ir/article/9993147
جزئیات خبر
معرفی اداره خدمات آموزشی
27 07 2021 05:07
کد خبر : 9993133
تعداد بازدید : 49
رئیس اداره خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی: خانم اردوخانی |
|
تحصیلات: | |
تلفن: 61112721 - 021 | |
پست الکترونیکی: ordokhanif@ut.ac.ir |
این اداره زیر نظر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با کمک آموزش دانشکدهها وظایف زیر را عهدهدار میباشد:
- ورود اطلاعات برنامه هفتگی دروس عمومی و پایه به سیستم گلستان و اعلام به دانشکده-ها
- انجام ثبت نام و حذف و اضافه هر نیمسال مطابق برنامه زمانی ابلاغی دانشگاه
- نظارت بر انجام ثبت نام و حذف اضافه و در صورت نیاز بالا بردن ظرفیتها با موافقت دانشکده یا گروه مربوطه
- آماده سازی برنامه هفتگی جهت ثبت نام ورودیهای جدید
- ورود اطلاعات دانشجویان میهمان ترم و تکدرس و انجام ثبت نام آنها
- ثبت نام دروس میهمان در سایر دانشگاهها (تکدرس)
- انجام ثبت نام دانشجویان میهمان از یک دانشکده به دانشکده دیگر
- اختصاص دادن کد استاد و تصحیح موارد اشتباه
- تصحیح دروس اعم از نوع درس پیش نیاز، هم نیاز و اختصاص دادن کد آموزش جهت دروسی که جدیداٌ تصویب شده است.
- اعمال اخطار فرم شماره 5 ( حذف اضطراری ) و صدور فرمهای مذکور
- تصحیح فرمهای حذف اضطراری در حد مجاز
- ورود غیبتهای 16/3
- تصحیح مشخصات دانشجویان (آدرس، نام و نام خانوادگی و ....)
- صدور کارتهای دانشجویی قدیمی
- صدور لیست درج نمره کارآموزی
- ورود اطلاعات مربوط به مرخصی تحصیلی، در شرف فراغت، انتقال به سایر دانشگاهها، انصراف دائم، در شرف انتقال، اختصاص دادن کدهای مربوطه و ...
- تهیه آمارهای در خواستی از واحدهای مختلف دانشگاه
- پاسخگویی به درخواست دانشجویان که به این واحد ارجاع میگردد
- ورود برنامه هفتگی و ثبت نام کلیه واحدهای تابستانی (دانشجویان عادی و امور ایثارگران)
- کنترل دانشجویانی که تابستان ثبت نام واحد کارآموزی دارند و حذف واحدهایی که مجاز به اخذ آن نبودهاند
- تهیه فرم اعلام وضعیت جهت کمیسیون موارد خاص (با هماهنگی امور کمیتهها)
اشتراک گذاری
https://science.ut.ac.ir/article/9993133