گسترش همکاری های مشترک انجمن های علوم زیستی ایران، انجمن های علوم کشاورزی، مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی و دانشکده زیست شناسی دانشکدگان علوم دانشگاه تهران گسترش همکاری های مشترک انجمن های علوم زیستی ایران، انجمن های علوم کشاورزی، مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی و دانشکده زیست شناسی دانشکدگان علوم دانشگاه تهران

اخبار و رویدادها اخبار و رویدادها

روش های نوین درمانی در ریزش موی آندروژنیک / دکتر احسان تقی آبادی

دانشکده زیست شناسی دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با هدف معرفی دستاوردهای مهم زیست‌شناسان کشور به جامعه علمی و عمومی مجموعه سخنرانی‌هایی با عنوان...چهارشنبه، ۱۵ تیر ۱۴۰۱

نتایج تحقیقات در دانشکده زیست شناسی دانشکدگان علوم: فعال سازی مکانیسم‌های سلولی و مولکولی دخیل در بیماری آلزایمر توسط ذرات PM 2.5 هوای شهر تهران

تحقیقات جدید پژوهشگران دانشگاه تهران نشان‌دهنده القای فرآیندهای متعدد سلولی و مولکولی مرتبط با بیماری آلزایمر و سایر بیماری‌های زوال عصبی توسط ریز...یک‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۱

موافقت با انتشار الکترونیکی نشریه دانشجویی"دنا" در اپلیکیشن کتابخوانی فیدیبو

کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی در جلسه مورخ ۳/۲۳/ ۱۴۰۱ با درخواست انتشار الکترونیکی نشریه دانشجویی"دنا" به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی زیست...چهارشنبه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

نشریه انجمن علمی دانشجویی دانشکده زیست‌ شناسی (دنا) موفق به کسب رتبه نخست جشنواره بین‌المللی حرکت شد

نشریه انجمن علمی دانشجویی دانشکده زیست‌شناسی (دنا) درچهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت رتبه نخست را کسب کرد. آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره...دوشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۱

برگزاری جلسه مشترک واحد های علوم زیستی دانشگاه تهران

با هدف فراهم آوردن امکان ارتقاء همکاری ها، بهره برداری از ظرفیت های مشترک، هم افزائی و ترسیم برنامه علوم زیستی در دانشگاه تهران، جلسه هم اندیشی...یک‌شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۱

سامانه جامع آموزش